تراوشات ذهنی من

دردودل عاشقانه شکایت بهانه تردید زندگی جوونی دانشگاه

تراوشات ذهنی من

دردودل عاشقانه شکایت بهانه تردید زندگی جوونی دانشگاه

حال این روزام

حال این روزام واقعا غریبه

هیشکی نمیدونه چی رو میخوام , کی رو میخوام ,اصلا چرا میخوام.......

یه روز میگفتم که به ادما سخت اعتماد میکنم ولی حالا دیگه نمیدونم که میتونم روزی به کسی اعتماد کنم یا نه !

سخته کسی  حرف دل ادمو نفهمه و از اون بدتر اونطوری که خودش میخواد از حرفات برداشت کنه.

سخته وقتی کسی رو میخوای که تو خنده و گریه هاتون شریک باشین و بهم تکیه کنین و به حضور همدیگه دلگرم باشین ..........

از بد روزگار هرکی سر راهت سبز میشه با دروغهاش و فکرای توی سرش حالتو بهم میزنه...........

وچه زود دستشون رو میشه و پیش دل ساده ی من بی اعتبار.............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد